Понедельник, 20.05.2024, 08:23
Приветствую Вас Гость | RSS

                 Д р у ж б а

   

Меню сайту
Наш клас
Форма входу
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всего ответов: 17
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Главная » Статьи » Українська мова [ Добавить статью ]

Креативне письмо та міжпредметна інтеграція

1. "Google - карта" - діти на уроці природознавства вивчають карту і ставлять позначки на карті вирішуючи приклади, рівняння, коли говорять відповідь отримують фото одного місця і позначають його на карті.

2. Урок- подорож, учні подорожують одною з країн, де зустрічають письменників, і складають синкан про них

3. Канат: учні діляться на дві команди і по черзі обговорюють переваги і недоліки, наприклад мережі Інтернет, перетягувати таким чином канат на свою сторону.

4. "Відгадайте назву дерева". учням пропонуються приклади, вкінці правильної відповіді вони знаходять одну літеру, де складають назви дерев.

5. Учням дуже подобається вправа лабіринт та пазли.

6. “Початок – кінець” учні пишуть власні тексти, отримавши до них один від одного перше й останнє речення. ( напириклад перше речення буде до уроку природознавства, друге речення з уроку літератури)

7. Створення веб квестів, можна поєднувати будь які предмети з інформатикою.

8. "Лист для моїх вчителів" - учні поєднують різні предмети і пишуть свої побажання до тем уроку, які вони хочуть щоб їм розповіли вчителі.

9. Стара казка на новий лад (казкові герої з кухонними гаджетами). Пояснення принципу дії. Поєднання література, фізика, малювання.

10. Оповідання, написане групами-клас ділиться на міні-групи (по 3−4 чол.). Перша група пише початок оповідання( до уроку природознавства), друга продовжує( пише до уроку літератури) і передає роботу третій( пише до уроку музики). Завершує написання тексту перша група.

11. Створення коміксу "Подорож до країни Інтернет".

12. Проводили бінарний урок Намалюй музику (музика+ інформатика). Прослухавши мелодію, учні малювали малюнок..

14. Текст із слів- на дошці записуються 15–20 спонтанно названих учнями слів. Учні повинен написати текст на довільну тему, використовуючи всі або більшість із цих слів. Хмара слів+

15. “11 слів” - учень пише короткий текст, який складається з п’яти рядочків. Перший рядок складається з одного слова, другий – із двох слів , третій – із трьох слів , четвертий − із чотирьох слів , а п’ятий – знову ж з одного слова. Це завдання особливо підходить до написання тексту до якоїсь картинки, яку представляю до теми уроку.

16. “Моїх семеро речей”: учень пише про якусь захоплюючу подорож, під час якої тема уроку відіграватиме надзвичайно важливу роль.

17. Креативне письмо передбачає побудову тексту нестандартного жанру, ігноруючи вже існуючі норми письма. Саме свобода, яку дає цей метод, дозволяє зробити його не лише способом передати чи засвоїти матеріал, але й засобом вираження думок, розвитку творчого потенціалу учня, а також елементом тімбілдінгу для учнівських груп.

 

Категория: Українська мова | Добавил: Олена (01.07.2021)
Просмотров: 96 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пошук
Важливі події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
Календар України
Методпортал
Мої розробки
Школьный дворик. Мои разработки
Генератор ребусів
Генератор ребусів
Експрес-урок
Червона книга України
Акваріум

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz