Вторник, 19.03.2024, 12:00
Приветствую Вас Гость | RSS

                 Д р у ж б а

   

Меню сайту
Наш клас
Форма входу
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всего ответов: 17
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Наставництво

 

Я - наставник!!!

Від наставника молодому спеціалісту:

       1. Загальні поради:

  • Пронумеруй урок.
  • Тему уроку вірно записуй у конспекті та в журналі.
  • Став 3 мети уроку: навчальну, розвивальну, виховну.
  • Визнач тип уроку.
  • Уважно переглядай зміст підручника, читай уважно завдання до кожної вправи чи тексту.
  • З математики бажано заздалегідь всі завдання розв'язати у конспекті.
  • Заплануй диференційовану роботу на уроці.
  • Використовуй наочність, дидактичний матеріал.
  • Починай урок з оргчастини (привітання,психологічна підготовка, девіз уроку)
  • Повідомляй тему уроку цікаво, використовуй проблемне навчання. розвивай критичне мислення учнів.
  • Вчи працювати в парі, в групі..
  • Виконуй фізкультхвилинки, пальчикову гімнастику та гімнастику для очей на уроці.
  • Вчи учнів коментувати свої дії.
  • Пояснюй домашнє завдання на уроці та записуй його на дошці. Контролюй об'єм домашнього завдання. 
  • Підводь підсумок уроку.Рефлесію.
  • Своєчасно перевіряй робочі та контрольні зошити учнів.
  • 2. Поради на урок фізичної культури:
  • З повагою стався до учнів.
  • Для проведення ігор та естафет виготовляй інвентар; для нагородження — вим­пели, атрибути, медалі тощо.
  • Займайся разом з учнями у спортивній формі, будь прикладом ведення здорового способу життя для учнів, учителів, батьків.
  • Пам’ятай про правила техніки безпеки і страхування дітей на уроці.

         3. Типи уроків (за класифікацією В.А. Оніщука)

        4. Як ефективно діяти вчителю в критичній ситуації

       5. Документи, які вимагають найчастіше: (Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/1301-qqq-17-m5-18-05-2017-yak-zvti-v-shkol-nayblshe-doshkulili)

  • Календарний план
  • Класний журнал
  • Особова справа учня/учениці
  • Щоденний (щотижневий, щомісячний) облік відвідуваності учнями/ученицями школи
  • Табелі успішності учнів/учениць
  • Поурочний план
  • План виховної роботи класу

       6. Звернути увагу початківця на:

  • особливості організації освітньої діяльності
  • ведення шкільної документації
  • організацію позакласної роботи, дозвілля учнів

        7. Як допомогти педагогу-початківцю стартувати в навчальному році.

10 допомог наставника молодому вчителю    

             1. Проаналізуйте разом із педагогом-початківцем навчальну програму з предмета й пояснювальну записку до неї.    

             2. Складіть спільно календарно-тематичний план на основі навчальної програми, навчального плану й підручників.    

3. Надавайте методичну допомогу під час підготовки до уроків, особливо перших. Порадьте із власного досвіду, як ліпше підготуватися до першої зустрічі з учнями.    

4. Дайте змогу педагогу-початківцю повправлятися в опрацюванні найскладніших тем, аби він міг врахувати ваші рекомендації як наставника. Конспекти уроків зі складних для учнів тем розробляйте спільно.    

5. Зверніть особливу увагу педагога-початківця на принципи добору матеріалу до уроків систематизації та узагальнення знань, практичних і лабораторних робіт.    

6. Спільно готуйте і добирайте до уроків дидактичний матеріал, обговорюйте та обирайте разом наочні посібники, тексти завдань, вправ, контрольних робіт залежно від теми й типу уроку. Порадьте фахову методичну літературу для само­освіти педагога-початківця.

7. Навчайте педагога-початківця не копіювати готовий матеріал фахових видань чи методичних збірників, а застосовувати нестандартні інноваційні підходи під час проведення уроку, виробляти власний педагогічний стиль.    

8. Відвідуйте уроки педагога-початківця, запрошуйте його на свої уроки, аналізуйте їх разом.    

9. Діліться досвідом без повчання, спілкуйтеся доброзичливо, охоче демонструйте свою роботу.    

10. Своєчасно допомагайте, морально підтримуйте педагога-початківця, хваліть його за успіхи.

                Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/1383-yak-dopomogti-pedagogu-pochatkvtsyu-startuvati-v-navchalnomu-rots?utm_source=letter&ustp=F&utm_medium=letternews&utm_campaign=letternews_rnvp_150917

Корисні поради від Джулі Дірксен — Книга "Мистецтво навчати".
•••

Фото Intboard - інтерактивне обладнання.


1. Урок починається з інтересу учня до предмету.
2. Перш, ніж пояснити, порадуйте.
3. Після того, як учні почали усміхатися, заінтригуйте.
4. Після того, як заінтригували, поясніть, навіщо це їм потрібно.
5. Передайте своє здивування і захоплення тим, що ви пояснюєте.
6. Запам'ятовується несподіваний приклад.
7. Запам'ятовується наочне і те, що можна використовувати.
8. Вищий клас — коли учень хоче переосмислити вашу інформацію і пояснити іншим.
9. Бажають вчитися не у того, хто добре знає предмет, а у того, хто показав, як він потрібен учневі.
10. Урок — це не коли знаючий пояснює незнаючим, а коли зібравшимся добре разом. А, що то й корисно — це наслідок!

Схема аналізу уроку для молодого спеціаліста http://www.ukr.life/uk/osvita/shema-samoanalizu-uroku-v-pochatkovih-klasah/

https://www.slideshare.net/LesiaGunaza1/ss-65835956?fbclid=IwAR0yZhArmPJspzLpPMC7O607i51juDpFbhGCMKMLeHBWLEWulhJDpoT_XW4  Порадник

Пошук
Важливі події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
Календар України
Методпортал
Мої розробки
Школьный дворик. Мои разработки
Генератор ребусів
Генератор ребусів
Експрес-урок
Червона книга України
Акваріум

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz