#оцінювання, #свідоцтводосягнень
До уваги вчителів 3-4-х класів. Ми розробили бланки оцінювання діагностичних робіт під результати навчання, які МОН рекомендує для Свідоцтва досягнень. Але ми стикнулися з деякими труднощами, адже ці результати навчання не співпадають з очікуваними результатами Державного стандарту, під які й створювалися типові освітні програми, підручники, зошити і діагностичні роботи. Тобто, вчимо одним речам, а оцінювати маємо геть інші. До прикладу, у Свідоцтві досягнень немає жодного результату до змістової лінії «Здоров‘я» соціальної та здоров‘язбережної освітньої галузі. Тобто діагностичні роботи до кількох тематичних тижнів у 3 і 4 класах взагалі неможливо оцінити. Є проблеми і з природничою освітньою галуззю, зокрема, немає жодного результату, за яким можна оцінити знання будови рослини, органи чуття і взагалі роботу з інформацією природничого змісту. Це навіть не можна пояснити бажанням скоротити кількість оцінювальних результатів навчання, адже у Державному стандарті для природничої галузі їх 4, а у новому Свідоцтві досягнень - 6.
Якщо коротко, ми додали 2 результати навчання у бланки, за якими пропонуємо оцінювати діагностичні (чи діагностувальні) роботи. В бланку їх виділили синім шрифтом. Рекомендуємо затвердити на засіданні педагогічної ради ці зміни до Свідоцтва досягнень, бо заклад освіти має право це зробити.
Вчителям 3 класу на сайті додатково залишаємо і бланки з результатами навчання, які відповідають очікуваним результатам Державного стандарту. Це найкращий варіант, адже в цьому разі ми оцінюємо саме те, чого навчали.
Файли з бланками для 4 класу (1 семестр):
http://autta.org.ua/files/files/Бланк%20результатів%20ТДР_%20Я%20досліджую%20світ%204%20клас_1%20семестр(1).doc
Файли з бланками для 3 класу завантажуйте з Порталу превентивної освіти
http://autta.org.ua/.../ya_doslidzhuyu_svit/JADS_3_klas
57Ви та ще 56
5 коментарів
65 поширень |