Підсумкова перевірка мовних знань і вмінь здійснюється фронтально, письмово і складається із завдань на розпізнавання вивчених мовних явищ, групування і класифікацію мовних одиниць, сполучення слів, доповнення, трансформування речень, добір належної форми слова, потрібної лексеми тощо. Водночас підсумкову перевірку мовних знань і вмінь можна проводити у тестовій формі. Тестова робота складається із завдань двох типів, вимоги до формування яких у 2 класах та 3-4 класах подано у таблицях
Вимоги до формування змісту та оцінювання тестової роботи
з перевірки мовних знань і вмінь у 2 класі
№ з/п
|
Види завдань
|
К-сть зав
дань
|
Кількість балів за кожне правильно виконане авдання
|
Максимальна кількість балів1
|
1.
|
Завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей
|
3
|
2 бали
|
6 балів
|
2.
|
Завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо)
|
2
(1 з яких твор
че)
|
3 балів*
|
6 балів
|
Разом
|
5
|
-
|
12 балів
|
* якщо завдання виконано частково, то учневі зараховується від одного до двох балів.
Вимоги до формування змісту та оцінювання тестової роботи
з перевірки мовних знань і вмінь у 3-4 класах
№ з/п
|
Види завдань
|
К-сть зав
дань
|
К-сть балів за кожне правильно виконане завдання
|
Максима
льна кількість балів
|
1.
|
Завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей
|
4
|
1 бал
|
4 бали
|
2.
|
Завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо)
|
4 (1 з яких твор
че)
|
2 бали*
|
8 балів
|
Разом
|
8
|
-
|
12 балів
|
* якщо завдання виконано частково, то учневі зараховується 1 бал |