Система оцінювання Для оцінювання запропоновано 4-рівневу систему: «має значні успіхи» «демонструє помітний прогрес» «досягає результату з допомогою вчителя» «потребує значної уваги і допомоги». У 1–2-х класах оцінювання має описовий характер щодо: рівня навчання, старанності та соціальної поведінки навчальних предметів та освітнього процесу в цілому (але не результату). Характеристика предметних компетентностей За чотирирівневою системою вчителі, які викладають навчальні предмети в початковій школі, дають характеристику семи предметних компетентностей учня:
- Українська мова, мова корінних народів та національних меншин (мова навчання)
- Математика
- Я досліджую світ
- Технології
- Мистецтво
- Фізична культура
- Іншомовна освіта.
Заповнення Свідоцтва досягнень Для заповнення Свідоцтва пропонують відмічати визначення рівня у довільній формі графічними знаками. Батькам (особам, які їх замінюють) видають 2 екземпляри Свідоцтва: один залишається вдома другий з підписом і з побажаннями батьків повертають до школи для зберіганя в особовій справі учня.
Источник: https://www.pedrada.com.ua/article/2338-svdotstvo-dosyagnen-povdomlennya-pro-formuvalne-otsnyuvannya?utm_source=push&utm |