Пятница, 20.04.2018, 13:22
Приветствую Вас Гость | RSS

                 Д р у ж б а

   

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [16]
Статті з навчання та виховання учнів молодших класів
Конспекти уроків [1]
Уроки колег, творчих учителів (деякі матеріали з інтернету)
Відео [4]
Відео учбове, створене колегами, учнями, з інтернета.
Виховна работа [30]
Матеріали колег, однодумців (деякі з інтернета)
Творчість дітей [3]
Творчість учнів молодшого шкільного віку
MК колег [10]
Психологія [1]
Методична допомога [36]
Учитель учителю.
Наш клас
Форма входу
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всего ответов: 17

Каталог статей

Главная » Статьи » Методична допомога [ Добавить статью ]

Оцінювання мовної теми

      Підсумкова перевірка мовних знань і вмінь здійснюється фронтально, письмово і складається із завдань на розпізнавання вивчених мовних явищ, групування і класифікацію мовних одиниць, сполучення слів, доповнення, трансформування речень, добір належної форми слова, потрібної лексеми тощо. Водночас підсумкову перевірку мовних знань і вмінь можна проводити у тестовій формі. Тестова робота складається із завдань двох типів, вимоги до формування яких у 2 класах та 3-4 класах подано у таблицях

Вимоги до формування змісту та оцінювання тестової роботи

з перевірки мовних знань і вмінь у 2 класі

№ з/п

Види завдань

К-сть зав

дань

Кількість балів за кожне правильно виконане  авдання

Максимальна кількість балів1

1.

Завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей

3

2 бали

6 балів

2.

Завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо)

2

(1 з яких твор

че)

3 балів*

6 балів

Разом

5

-

12 балів

* якщо завдання виконано частково, то учневі зараховується від одного до двох балів.

Вимоги до формування змісту та оцінювання тестової роботи

з перевірки мовних знань і вмінь у 3-4 класах

№ з/п

Види завдань

К-сть зав

дань

К-сть балів за кожне правильно виконане завдання

Максима

льна кількість балів

1.

Завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей

4

1 бал

4 бали

2.

Завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо)

4 (1 з яких твор

че)

2 бали*

8 балів

Разом

8

-

12 балів

* якщо завдання виконано частково, то учневі зараховується 1 бал

Категория: Методична допомога | Добавил: Олена (16.10.2017) | Автор: Олена Жигайло E
Просмотров: 47 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пошук
Важливі події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
Календар України
Методпортал
Мої розробки
Школьный дворик. Мои разработки
Генератор ребусів
Генератор ребусів
Експрес-урок
Червона книга України
Акваріум

Copyright MyCorp © 2018
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz