Вторник, 16.04.2024, 16:28
Приветствую Вас Гость | RSS

                 Д р у ж б а

   

Меню сайту
Наш клас
Форма входу
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всего ответов: 17
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Главная » Статьи » НУШ 1 клас [ Добавить статью ]

НУШ

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-EDERA-OSVITORIA+ST101+st101/courseware/4f716cdba2dc4f7287272a0c47156d26/96bfffea764746b8811d1a6c49f8f26e/ Види вправ

ПОРАДИ НЕЙРОПСИХОЛОГА

  • Гойдання дитини на руках сприяє активному розвитку мозочка, який відповідає за координацію рухів, регуляцію рівноваги та м’язів, м’язову пам’ять. Наприклад, дитина, яку достатньо гойдали в дитинстві, не матиме потреби гойдатися за партою на стільці.
  • Щоб дитина легше опановувала мову, їй важливо фізично відчувати об’єкти та дії, тобто спиратися на сприйняття. Тому щоб познайомити дитину з поняттям «дерево», краще дати їй доторкнутися до листочків та погладити стовбур, а не просто показати намальоване дерево. Так і з дієсловами: малюк, який постійно бігає з батьками, швидше пов’яже відчуття й дію зі словом, аніж той, кому просто показують зображення людей, що бігають.
  • Дитині буде легше виконати ваше прохання (особливо в стресовій ситуації), якщо казати замість «подумай, що робити/ як це зробити» – «згадай, що робити/ як це робиться».

ПОРАДИ НЕЙРОПСИХОЛОГА

  • Щоб допомогти учням налаштуватися на виконання важливої ​​роботи, підвищити концентрацію уваги та зосередженість, виконайте з класом вправи «Тягнемо – потягнемо», або «Енергетизатор».
  • Коротка пальчикова гімнастика перед диктантом або іншими письмовими вправами (наприклад, вправа «Кнопки») допоможе дітям швидко підготуватися до виконання завдання. Вони розімнуть пальчики та поліпшать міжпівкульову взаємодію.
  • Під час уроку ви можете давати учням різні завдання, наприклад, щоб вони сказали, що змінилося в кабінеті, або на вашому столі, яка цифра чи буква «пропала» з дошки тощо. Перед вивченням нової інформації можна використовувати вправи «Позитивні точки» або «Перехресні рухи», про які ми вже згадували.
  • У класі ви можете зробити коротку перерву під час уроку. Для цього використайте вже відому вправу «Перехресні кроки», яка сприяє й розвитку координації та орієнтації в просторі. Також ви можете дати батькам домашнє завдання у вигляді вправ з додаткових матеріалів до лекції.

Поради нейропсихолога

  • Наявність в класі розкладу шкільного дня, ознайомлення з ним та чітке виконання допоможе дитям швидше увійти в темп шкільного життя, прийняти новий розпорядок та виконувати його. А, наприклад, озвучення плану уроку дасть учням змогу будувати логічну послідовність дій.
  • Правила поведінки в класі/школі мають бути прописані, намальовані й розташовані в зоні швидкого візуального доступу для дітей. Створення таких правил може стати спільним заняттям для дітей і вчителя на початку навчального року. Щоб діти засвоїли правила, вчитель може їх повторювати та апелювати до них за необхідністю.
  • Окрім стандартного графіку чергування, надайте кожному учню певні обов’язки, відповідальність за якусь ділянку роботи. Розташуйте список обов’язків та відповідальних у доступному для дітей місці.
  • Для підвищення рівня самоконтролю та саморегуляції використайте вправу «Продуваємо двигуни». Ця вправа також активізує роботу обох півкуль мозку. Її можна виконати перед завданням, що потребує особливої концентрації уваги.
  • Використовуйте окорухові вправи, направлені на підвищення концентрації уваги. Навіть просте стеження очима за предметом допоможе класу сконцентруватися перед лекційною частиною уроку, роботою з підручником або читанням.

Поради нейропсихолога

  • Використовуйте квести (їх дуже легко створювати самостійно)! Ви можете проводити їх у класній кімнаті, на території школи, шкільного подвір’я. Квести можуть бути тематичними й прив’язаними до певних предметів. Так, окрім розвитку просторового сприйняття, діти в цікавій та інтерактивній формі тренуватимуть пам’ять, увагу, соціальну взаємодію, навички співпраці.
  • Уроки кулінарії — один із найпростіших та дуже дієвих методів розвитку третього функціонального блоку мозку. Тут і послідовність дій, і планування, і самоконтроль, і виконання чітких інструкції, і причинно-наслідкові зв’язки, і, звичайно, контроль результатів діяльності.
Категория: НУШ 1 клас | Добавил: Олена (02.07.2018) | Автор: Олена E
Просмотров: 654 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пошук
Важливі події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
Календар України
Методпортал
Мої розробки
Школьный дворик. Мои разработки
Генератор ребусів
Генератор ребусів
Експрес-урок
Червона книга України
Акваріум

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz